^Vissza a lap tetejére
logo

Fejér Megyei Gesztenyés Egyesített Szociális Intézmény

Hajdúszoboszlói beszámoló (2011.05.23-28.)

Hajdúszoboszlóra 2011.05.23-án, hétfőn délután autóbusszal érkeztünk meg 21 fő lakóval és 4 fő kísérővel. A Hotel Napsugárban elfoglaltuk a három és két ágyas, fürdőszobás szállásunkat. Az étkezések során reggel kiadós büféreggelit, délben és este kétfogásos főtt ételt kaptunk, mely finom és kiadós volt.

Hajdúszoboszlón a séták alkalmával alaposan felderítettük a várost. Megnéztünk egy csodálatos katolikus templomot, egy erőd maradványait, és két népi hagyományokat bemutató kiállítást. Három teljes délutánt a Gyógyfürdő szabadtéri medencéiben töltöttünk el, mely a kedvező időjárással párosítva igen felüdítő volt.

Egy napot Debrecenben töltöttünk, ahova távolsági buszjárattal mentünk. A Református Nagytemplomban gyönyörű orgonajátékot hallgattunk. Megcsodáltuk a belváros építészeti remekeit. Villamossal utaztunk a Nagyerdőbe, ahol körbejártuk az Állatkertet, és az ottani büfében megkóstoltuk az ételeket.

A zsebpénzek felhasználására, ajándékok, emléktárgyak vásárlására a séták során többször volt lehetősége a lakóknak.

A Hotel tulajdonosa és a dolgozók ott tartózkodásunk egész ideje alatt igen készségesek voltak velünk. A többi vendég is elfogadta jelenlétünket. A hét során ellenérzéssel nem, annál több segítőkészséggel találkoztunk.

Pénteken délelőtt a lakókkal közösen kézműves ajándékot készítettünk a dolgozóknak, melyet az indulás reggelén köszönetképpen adtunk át nekik. A búcsúesten zenés-táncos mulatságban vettünk részt a Hotel aulájában.

Élményekben gazdagon tértünk haza.

Az előzetes költségvetésnek megfelelően használtuk fel a nyaralásra befizetett összeget.

Lászlóné Kiss Anikó

Tordas, 2011-06-02

Szállásunk   Az indulás

Mindig finomakat ettünk   Kézműveskedtünk

Sokat táncoltunk

És a fürdések!.................Nagyon jó volt!